Страница 3 од 66 ПрваПрва 123451353 ... ПоследњеПоследње
Приказ резултата 21 до 30 од 659

Тема: Sva pitanja u vezi Travian Foruma

  1. #21

    Подразумевано

    Цитат Поруку оставио/ла milakije1 Види одговор
    kad vec postoji dvorana slavnih zasto ne postoji dvorana neslavnih?
    a sta bi po tebi trebalo da stoji u dvorani ne slavnih? :lol

  2. #22
    Корисник Аватар корисника Apocalypse
    Члан од
    05.04.2009
    Локација
    U lovackom centru na pande(kao sto je floosh).
    Одговори
    26

    Подразумевано

    Цитат Поруку оставио/ла Skendermen Види одговор
    a sta bi po tebi trebalo da stoji u dvorani ne slavnih? :lol
    Ljudi kao on.:muha:muha:muha:muha
    Dobar drug svima,
    Osim Multihunterima.

    Svako ko je dobar drug svima osim multihunterima ili samo ne voli puno multihuntere (ko mu kriv sto je krsio pravila) neka se pridruzi grupi Anti MH vojska.
    Grupa nam je napravljena za sve one koji vole da se zezaju i koji bas nisu nesto prijateljski nastrojeni prema njima (hehe).

  3. #23

    Подразумевано

    Цитат Поруку оставио/ла Shomy VGD Види одговор
    Sta znaci ona opomena sto sam dobio? Dobio sam je zbog prevelike tezine slike u potpisu... Traje do 11.04.2009, i stoji neki crveni kvadrat... U mom profilu ima nesto "Opomene", evo link: http://forum.travian.rs/member.php?u=10631 Dali je to nesto tipa 1/3 opomene pred ban ili?

    Hvala unaprijed
    ovo 1/3 ti znaci da imas pravo da dobijes tri opomene a posle tri opomene ide ban...Inace opomena je nesto kao zuti karton,a posle zutog ide crveni :vik:
    Inace mislim da ovi sto su ti dali opomenu navijaju za partizan lol

  4. #24

    Подразумевано

[...]
    Ma nije, to 1/3 sam ja naveo k'o primjer... Ali izgleda da je to samo jedna negativna reputacija, a i isteklo je...

    P.S. Nije to ova slika bila...

    :ziveli:

  5. #25
    Корисник Аватар корисника misa djordjevic
    Члан од
    01.11.2008
    Локација
    Beograd
    Одговори
    161

    Подразумевано

    sat na forumu nije tacan ili mi se cini

    REGISTRACIJA ZA SRPSKE SERVERE!

    Jesi li radoznao? Ako jesi pogledaj potpis korisnika uros96, pa sledi dalja uputstva!!!

  6. #26

    Подразумевано

    cini ti se
    Ovde mozete da se registrujte na srpski speed server i na ostale srpske servere:
    http://www.travian.rs/?uc=rs2_5415

    rs1: Maier
    rs2: _RESIDENT_

  7. #27
[...]

    pise odgovor u 14:01, a sad je 15:01

  8. #28
    вреба из потаје Аватар корисника istok
    Члан од
    20.07.2008
    Локација
    tamo, 'vamo
    Одговори
    485

    Подразумевано

    Цитат Поруку оставио/ла misa djordjevic Види одговор
    pise odgovor u 14:01, a sad je 15:01
    nope, dobar je sat.... :ziveli:
    samo opusteno (:

  10. #30
    Корисник Аватар корисника Perica
    Члан од
    05.03.2008
    Одговори
    269

    Подразумевано

    otvori Korisnički panel, pa podesi časovnu zonu i uključi letnje/zimsko vreme.

    na dnu ove strane, ispod brzog odgovora, treba da piše "Временска зона је GMT +2."

Сличне теме

  1. Sva pitanja u vezi igre
    By Kameni_NS in forum Стара питања
    Одговора: 1327
    Последња порука: 06.01.2012, 21:05
  2. Prečesto postavljana ''glupa'' pitanja u vezi foruma
    By stante in forum Упутства - ЧПП
    Одговора: 0
    Последња порука: 07.12.2009, 20:23
  3. Prevod foruma na srpski
    By Perica in forum Обавештења
    Одговора: 0
    Последња порука: 28.11.2009, 22:42
  4. 2 pitanja u vezi kata
    By Ninja in forum Стара питања
    Одговора: 4
    Последња порука: 02.08.2009, 13:12
  5. Pitanja u vezi osvajanja sela
    By *Alex_ in forum Стара питања
    Одговора: 2
    Последња порука: 25.05.2009, 14:47

Ознаке за ову тему

Правила писања

  • Не можете да отварате нове теме
  • Не можете да одговарате
  • Не можете да остављате прилоге
  • Не можете да уредите сопствене одговоре