Тема: Koji je najzanimljiviji srpski server?

  1. #31
    Блокиран корисник
    Члан од
    22.08.2008
    Локација
    Kragujevac
    Одговори
    928

    Подразумевано

    meni je rs3 trenutno

  2. #32
    Корисник Аватар корисника L3on
    Члан од
    07.03.2009
    Локација
    Beograd,Dorcol
    Одговори
    36

    Подразумевано

    Meni je rs1 zanimljiv zato sto sam se tamo malo razvio a rs2 mi je onako,nemam vremena za 2 servera ne setim se da otvorim rs2 pa sam ugasio nalog.
    Klikni ovde registruj se i posle 75 stanovnika dobijes bonus,jos malo i nema vise...

    Ako zelis u savez klikni ovde

    Ako mislis da sam ti pomogao baci mi pozitivnu rep. sa textom L3on je na pravom putu da postigne nesto(ako imas preko 50 poslatih poruka).....

  3. #33
    Блокиран корисник
    Члан од
    22.08.2008
    Локација
    Kragujevac
    Одговори
    928

    Подразумевано

    rs3 ima dosta mucki:lol3:lol3:lol3:lol3 ADP

  4. #34
    Корисник Аватар корисника GAME
    Члан од
    05.10.2008
    Одговори
    44

    Подразумевано

    Slazem se kolega,rs3 prvenstveno zbog natara
    Svakim danom srpski serveri su zanimljiviji.Postani deo nekog od njih registracijomOVDEA sada je pocela i registracija za predstojeci RS3,postani deo njega registracijom OVDE
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    rs1-angelchild(HN)
    EX. rs2-Axl Rose(O-N)
    EX. rs3-koviljaca1(WAR X2)
    rs3-Casuals
    http://img90.imageshack.us/img90/211...c257446gif.jpg

  5. #35
    Блокиран корисник
    Члан од
    22.08.2008
    Локација
    Kragujevac
    Одговори
    928

    Подразумевано

    pa i natara ali meni je prvenstveno zbog mucki ADP

  6. #36
    Корисник Аватар корисника Apocalypse
    Члан од
    05.04.2009
    Локација
    U lovackom centru na pande(kao sto je floosh).
    Одговори
    26

    Подразумевано

    Цитат Поруку оставио/ла Panta Види одговор
    pa i natara ali meni je prvenstveno zbog mucki ADP
    Sad ce fino speed da bude najbolji to je sigurno.Mislim,ako nista,cini mi se da puno vise ljudi voli igrati brzo nego 300 dana,nekako se smoris vremenom zar ne,a i puno vise vojske i resursa ima na speedu.
    Dobar drug svima,
    Osim Multihunterima.

    Svako ko je dobar drug svima osim multihunterima ili samo ne voli puno multihuntere (ko mu kriv sto je krsio pravila) neka se pridruzi grupi Anti MH vojska.
    Grupa nam je napravljena za sve one koji vole da se zezaju i koji bas nisu nesto prijateljski nastrojeni prema njima (hehe).

  7. #37
    Блокиран корисник
    Члан од
    22.08.2008
    Локација
    Kragujevac
    Одговори
    928

    Подразумевано

    pa tu si upravu ima 3x vise resa i vojske nego na obicnim ili clasik serverima:lol3 ADP

  8. #38
[...]

    Nego Panta,posto mi je ovo prvi put na rs serveru (dosad sam igrao samo na ba i com serverima),koji je savez najcesce pobijedjivao?

  9. #39

    Подразумевано

    prvi rs1 je uzeo SRB.AID, ne mogu da se setim za prvi rs2, nisam aktivno pratio... sto se tice sada rs3, neizvesno ce biti sve do kraja, mada izgleda sada da nemaju dovoljno deffa WW graditelji pa cekaju na nivou 4 dok se ne nakupi.. jedino je lola presla 5 i sada je 10, videcemo kako ce se dalje odvijati serveer...

  10. #40
[...]

    Цитат Поруку оставио/ла Petar94 Види одговор
[...]
    OK,hvala puno.
[...]

Сличне теме

  1. Novi server bilo koji???
    By Pokojni Toza in forum Стара питања
    Одговора: 4
    Последња порука: 15.09.2011, 10:09
  2. srpski junaci na -/-
    By zvonko in forum Speed свет
    Одговора: 0
    Последња порука: 20.06.2010, 20:26
  3. Pitanja za novi server koji pocinje (3)
    By Borke92 in forum Стара питања
    Одговора: 5
    Последња порука: 15.06.2009, 01:30

Правила писања

  • Не можете да отварате нове теме
  • Не можете да одговарате
  • Не можете да остављате прилоге
  • Не можете да уредите сопствене одговоре